Problemer med innlogging
Her får du vite mer om hva du kan gjøre dersom du har problemer med innlogging
Mulige årsaker til at du opplever feil ved innlogging:
Passord eller e-post er skrevet feil
Sjekk at både passord og e-post er skrevet riktig
Passordet er feil
Trykk på Glemt passord og lag et nytt passord.
Se Brukerveiledning for Glemt passord her.
Eposten er ikke knyttet til en konto i Eana 360
Sjekk at det er denne eposten du har brukt tidligere
Ring Tine Medlemsenter for å sikre at konoten finnes
Du har aldri vært logget inn i Eana 360
Du har aldri vært inne i Eana 360 og lastet inn data fra Kukontrollen
Dette kan også skje dersom det kun er rådgiveren din som har vært inne på din konto i Eana 360.
Du må da lage en ny bruker, og laste inn data fra Kukontrollen.
Se brukerveiledning for Oppretting av bruker i Eana 360 her.