Problemer med innlogging

Her får du vite mer om hva du kan gjøre dersom du har problemer med innlogging

Mulige årsaker til at du opplever feil ved innlogging:

  • Passord eller e-post er skrevet feil

    • Sjekk at både passord og e-post er skrevet riktig

  • Passordet er feil

    • Trykk på Glemt passord og lag et nytt passord.

    • Se Brukerveiledning for Glemt passord her.

  • Eposten er ikke knyttet til en konto i Eana 360

    • Sjekk at det er denne eposten du har brukt tidligere

    • Ring Tine Medlemsenter for å sikre at konoten finnes

  • Du har aldri vært logget inn i Eana 360

    • Du har aldri vært inne i Eana 360 og lastet inn data fra Kukontrollen

    • Dette kan også skje dersom det kun er rådgiveren din som har vært inne på din konto i Eana 360.

    • Du må da lage en ny bruker, og laste inn data fra Kukontrollen.

      • Se brukerveiledning for Oppretting av bruker i Eana 360 her.

Neste
Neste

Glemt passord